poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Sok - malina, banan, pomarańcza

Wierzę, że jako osoby zaglądające na mojego bloga, gotujecie w domu lub interesujecie się kuchnią. Pewnie w mniejszym lub większym stopniu przykładacie również wagę do jakości produktów i tak jak mnie denerwują Was przekręty dotyczące żywności, takie jak niedawna afera solna. Może poczujecie się nieco spokojniej, gdy dowiecie się jak z tą solą było:

Dla tych, których Kabaret Czesuaf nie przekonał, mam dzisiaj przepis absolutnie bez soli, na zdrowy, gęsty, naturalny sok, który zastąpił nam wczoraj deser po niedzielnym obiedzie.

Składniki (na ok. 3 i pół szklanki):
200-250g mrożonych malin
1 banan
3 pomarańcze (jeśli odmiana jest mało soczysta to 4)

Maliny rozmrażamy, banana kroimy w cząstki, z pomarańczy wyciskamy sok. Wszystko razem miksujemy.


2 komentarze:

  1. Soczek pycha! a piosenkę tego kabaretu słuchałam wczoraj przypadkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda tak krwawo, że budzi się we mnie owocowy wampir ;) Niechże pojawią się wreszcie znów świeże malinki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Będzie mi podwójnie miło, jeśli każdy będzie podpisany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...