piątek, 16 listopada 2012

Sok - grejpfrut, truskawka, miód

Obawiałam się, że dzisiejszy post będzie w zmęczono-listopadowo-szaro-burym nastroju. A będzie muzyczny. Z muzyką mam tak jak z jedzeniem - lubię odkrywać nowe. Nieraz spędzam czas grzebiąc po czeluściach youtube'a w poszukiwaniu nowych dźwięków. Z kolei czasem mam tak, że jakiś wykonawca/album/piosenka, mimo, że należy do moich ulubionych, jakoś się zapodzieje w pamięci. Za to jak się taką muzykę odgrzebie, to jest jak odkrycie czegoś nowego. Ten sam dreszczyk emocji - toż to genialne :) No i dziś wróciłam mimo początku weekendu zmęczona i listopadowa. Nawet chciałam się trochę poużalać nad sobą. A tu przypomniał mi się Chick Corea i że mam gdzieś jego płytę. I weekend rzeczywiście się zaczął, trochę porządnego jazzu jest w stanie zdziałać cuda w moim przypadku. A wszystkim innym, którzy czują się nadmiernie listopadowo, proponuję solidną porcję witamin dostarczoną w postaci pysznego soku z owoców, a nie z kartonika ;)


Składniki (na 2-3 porcje):
2 grejpfruty (użyłam o żółtym miąższu, ale różowe też się pewnie nadadzą)
450g mrożonych truskawek
2 duże łyżki płynnego miodu

1. Truskawki rozmrażamy. Z grejpfrutów wyciskamy sok.

2. Miksujemy truskawki, miód i sok z grejpfrutów (jak dostanie się trochę miąższu to tym lepiej, byle bez pestek).


Sok zgłaszam do akcji "Tęcza smaków" w kategorii czerwonej:

12 komentarzy:

  1. taka porcja witam przydałaby mi się, wyleczyłam przeziębienie, ale głosu nadal nie mogę(choć już jest ciut lepiej) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słucham jazzu, mam kilka składanek:) A witaminy zawsze się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki nawet mrożone w takim połączeniu na pewno są pyszne :)ja kupiłam maliny mrożone w Lidlu to chyba jutro będę eksperymentowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci maliny zmiksowane z bananem i sokiem z pomarańczy, też pycha :)

      Usuń
    2. wypróbowałam i jest pyszny:)

      Usuń
    3. Cieszę się bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. mmmmm cudny kolorek :) zapraszam do akcji Tecza Smaków 2!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie. Już zgłosiłam ten przepis :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. a ja dodaję z radością :)

      Usuń
  5. Hmm ciekawe połączenie, na zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał cudowne, jaka bomba witaminowa, coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za nominację, już w najbliższym czasie zamierzam się wziąć za siebie i odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Będzie mi podwójnie miło, jeśli każdy będzie podpisany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...