niedziela, 1 czerwca 2014

Koreczki caprese

Oboje z Małżonem uwielbiamy planszówki. Zresztą już kiedyś na tym blogu pojawiła się sałatka fotografowana na planszy "Żeglarzy z Catanu", gdzieś też już "Cytadela" załapała się na foty. Nie mogłam więc nie wziąć udziału w akcji dla planszówkomaniaków. Na pierwszy rzut poszła koreczkowa wersja włoskiego klasyku. Jeśli nie polejemy oliwą, nic nie powinno nam pokapać na planszę czy karty. Robiłam już kiedyś podobną wersję, ale zapomniałam o niej. Tydzień temu jedliśmy to u Przyjaciół przy - a jakże - rozgryweczkach "Osadników" i "Dixita". Od razu pomyślałam, że wrócę w domu do tej wersji, nie może jej zabraknąć w takiej akcji.


Składniki (na niedużą miskę koreczków):
1 opakowanie 125g małych kulek mozzarelli
2 opakowania po 250g pomidorków koktajlowych
kilka gałązek bazylii
wykałaczki


1. Mozzarellę odsączamy z serwatki. Pomidorki i bazylię płuczemy.

2. Na wykałaczki nabijamy kolejno pomidorka, listek bazylii, mozzarellę, listek bazylii i znów pomidorka. Jeśli listki bazylii są bardzo duże, można je przedrzeć na pół.


Przepis dodaję do akcji:

Jeść czy grać?


3 komentarze:

  1. Witaj, dziękuję za udział w akcji! Twój przepis dostał się do finału konkursu.
    Można na niego głosować na profilu GRAgamela: https://www.facebook.com/gragamel24

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Będzie mi podwójnie miło, jeśli każdy będzie podpisany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...