poniedziałek, 2 czerwca 2014

Rukola z truskawkami i mozzarellą

Do wczorajszych koreczków kupiłam za dużo opakowań małych mozzarellek. Zupełnie nie szkodzi, bo akurat ten ser na pewno się u mnie nigdy nie zmarnuje. Zaraz dzisiaj zrobiłam sałatkę. Tego typu sałatki w internecie można znaleźć dosłownie wszędzie - z różnymi serami i z różnym zielonym. Wychodzi na to, że już wszyscy chyba jedli sałatkę z truskawkami. Poza mną. Musiałam więc spróbować tego połączenia. Jest naprawdę świetne - smaczne i orzeźwiające.


Składniki (na 2 mniejsze porcje lub jedną dużą):
duża garść rukoli
12 niedużych truskawek
15-18 małych mozzarelli
2 gałązki mięty
2 łyżki oliwy z oliwek
krem balsamiczny (u mnie figowy)

1. Rukolę, truskawki i miętę płuczemy.

2. Rukolę rozkładamy na talerzu. Na niej układamy truskawki i mozzarelle. Wszystko skrapiamy oliwą.

3. Listki mięty rozrzucamy na wierzchu. Jeśli są duże to można je porwać na mniejsze części.

4. Całość ozdabiamy "mazajem" z kremu balsamicznego. Podajemy :)


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) Będzie mi podwójnie miło, jeśli każdy będzie podpisany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...