niedziela, 20 maja 2012

Tościki z mozzarellą i pesto z suszonych pomidorów

Zwykle unikam publikowania przepisów na wszelkiego rodzaju kanapki, bo wydają mi się zbyt proste, ale przy okazji akcji Finger Food postanowiłam zrobić wyjątek. Takie tościki jedliśmy u naszych Przyjaciół i przyjęły się także u nas, znikając w każdej ilości podczas spotkań ze znajomymi.


Składniki:
250g mozzarelli
kilka łyżek pesto z suszonych pomidorów
masło lub masło czosnkowe
bagietka (zawsze robię część z bagietką ziarnistą, a część z jasnym pieczywem)

1. Bagietkę kroimy na niezbyt grube kanapeczki. Każdą smarujemy masłem i kładziemy plasterek mozzarelli. Na wierzchu robimy "maźnięcie" pesto.

2. Wkładamy do nagrzanego do 190 stopni piekarnika i zapiekamy aż się ser stopi.

Przepis dodaję do akcji:

1 komentarz:

  1. a ja lubię takie proste przepisy i podoba mi się bo uwielbiam i pomidory i mozzarellę...miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Będzie mi podwójnie miło, jeśli każdy będzie podpisany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...